Koulutusohjelmat

Taide opetusmetodina 6 op (verkkokurssi + lähiopinnot)

Taide opetusmetodina 6 op: Kurssin taiteelliset harjoitukset 4 op lähiopetuksena ja teoriaosuus 2 op verkkokurssina

(3. opintokokonaisuus Steinerkasvatuksen liiton jäsenyhteisöjä ja niissä toimivaa pedagogista henkilökuntaa koskevan uuden perehtyneisyyssuosituksen mukaisista opinnoista, kuuluu kokonaisuuteen Steinerpedagogiikan perusopinnot 25 op)

Missä: Taiteelliset harjoitukset 4op lähiopintoina Snellman-korkeakoulussa, teoriaosuus kurssialustalla: steinerkurssit.fi

Milloin: Vuoden 2024 – 2025 aikana (Kurssin teoriaosuus avataan huhtikuussa steinerkurssit.fi-alustalle), lähiopintojaksot:

6.4.2024 klo 9.15-16.30

2.11.2024 klo 9.15-16.30

8.2. 2025 klo 9.15-16.30

8.11.2025 klo 9.15-16.30

Hinta: 300e/opiskelija; alennus 20%, mikäli yhteisöstä on 2 tai enemmän osallistujaa kurssille

Ilmoittautuminen ja kurssin aloittaminen:

1) Ilmoittaudu kurssille täällä.

2) Maksettuasi kurssimaksun (lasku lähetetään sähköpostitse laskutusosoitteeseen) sinut lisätään kurssialustalle steinerkurssit.fi-alustalle ja saat siitä ilmoituksen sähköpostiin. Tervetuloa lähiopintopäiville:

3) Aloita opiskelu. Verkkokurssilla seuraa etenemisohjeita verkkoalustalla. Saat todistuksen Snellman-korkeakoulusta koko kurssin suorituksen jälkeen.

Järjestää: Snellman-korkeakoulu yhteistyössä Steinerkasvatuksen liiton kanssa

Vastuuopettaja: teoriaosuus: Kirsi Kokko, kirsi.kokko@s-k.fi; lähiopinnot Pirjo Vahviala, pirjo.vahviala@s-k.fi

Uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.