Koulutusohjelmat

Monipuolinen eurytmia – johdanto 2000-luvun eurytmiaan 1 op

Monipuolinen eurytmia - johdanto 2000-luvun eurytmiaan 1 op

Tervetuloa Snellman-korkeakoulun kesäkurssille, jossa tutustutaan eurytmian monipuolisuuteen osana eurytmian johdantokurssia. Kurssin aikana opiskelija tutustuu sosiaalisten liikeharjoitusten esimerkkeihin, eri luokkatasojen eron ideaan steinerpedagogiikassa ja kokeilee Wellness-eurytmiaa ja taiteellisen ilmaisun harjoitteita. Keskeisin sisältö on eurytmian monipuolisuuteen tutustuminen. Toteutustapa on eurytmiset liikeharjoitteet musiikin ja runouden säestämänä, tutkimusesittelyt ja keskustelu. Tervetuloa kesäiseen syventymiseen uuden äärelle!

Missä: Snellman-korkeakoulu, Puuskakuja 14, 00850 HELSINKI

Kenelle: Kurssi on suunnattu kaikille liikkumisesta ja eurytmiasta kiinnostuneilla; kaikille, jotka haluavat parantaa hyvinvointiaan, luovuuttaan ja ryhmätyötaitojaan liikkumisen avulla; myös sinulle, joka haluat syventää steinerpedagogiikan ymmärrystäsi eurytmialiikkeen avulla, ja erityisesti sinulle, joka haluat aloittaa eurytmiaopinnot tänä vuonna.

Kurssi soveltuu  erinomaisesti myös steinerpedagogiikan perehtyneisyysopintoja (perusopinnot 25 op) suorittaville opettajille.

Milloin: ma 10.6.-ke 12.6. klo 10-14.30

Hinta: 50e

Uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

"*" näyttää pakolliset kentät

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.